joi, 29 septembrie 2011

Trei zile de cautari si maxim doua la livrare. Sau cum un strain mi-a gasit telefonul perfect!


Cand mi s-a inchis telefonul din nimic pentru a treia oara, cand Raluca nu putea sa plece de langa priza pentru ca i se descarca telefonul si cand telefonul Soranei nu mai avea semnal, am hotarat cu toatele sa ne luam telefoane noi.
Mie mi-a cazut in sarcina sa aleg furnizorul. Ideea era sa le avem cat mai repede, sa fie pe placul nostru si sa fie la un pret accesibil. Nu mi s-a parut nimic dificil la prima vedere. La urma urmei, e plin internetul de site-uri si strazile de magazine. Si am inceput sa caut…
Primii vizati au fost „cei mai mari”. Companii de incredere dupa cum se prezinta (si noi nu contestam asta), insa foarte foarte stricti. Poti alege doar un anumit tip de telefon, dar doar cu un anume abonament si trebuie sa astepti X luni pana vine comanda.
Nu e pentru noi, mi-am zis si am plecat mai departe. Alta companie, alte batai de cap. Dupa ce mi-am petrecut 32 de minute in asteptare, ca sa pot fi preluata de un operator, apoi inca 26 incercand sa ii explic de ce avem nevoie, raspunsul a fost unul negativ…
Cum timp sa mergem in magazine nu prea era, am continuat sa caut pe internet. Intre timp am postat un status disperat pe FaceBook, spunand ca sunt in cautare de telefoane. Un prieten mi-a recomandat Telefoane Noi. Intru pe www.telefoane-noi.com si dau de o interfata simpatica si un site user friendly.
Dar dupa toate experientele acumulate, ma decid sa nu ma entuziasmez prea tare. Ma uit sa vad cam ce telefoane au: erau toate in stoc, livrarea se facea in maxim 48 de ore.
Cum deja nu mai cred in Mos Craciun, scriu un mail furnizorului in care explic cam lapidar de ce am nevoie. Ma gandeam ca oricum nu o sa-mi raspunda si ca sigur sunt ceva comisioane si conditii ascunse. Si imi continuu cautarea.
La nici doua minute imi suna telefonul. „Buna ziua, numele meu este Alexandru. Va sun din partea Telefoane Noi. Am vazut ca ati fi interesata de niste telefoane de la noi.”
Pai da, zic eu balbaita, dar sa vedeti ca noi suntem mai multe si nu prea stim ce vrem.
Ca la un semnal, toate colegele au inceput sa… imi dea sugestii, sa zicem. Eu vreau cu touch-screen! Mie imi trebuie mail! Vezi sa putem asculta muzica! Ai grija sa nu ei ceva caramida urata!
Ma gandesc ca au fost suficient de entuziasmate incat sa fie auzite si de Alexandru, care ne-a spus ca ne poate ajuta sa ne hotaram. Asa ca am stabilit o intalnire.
Alexandru a vorbit cu fiecare dintre noi. Si nu va imaginati ca munca i-a fost usoara!
„As vrea ceva finutz si frumos, dar sa fie si cu ecran mare. Ah, si vreau si touch-screen, si mail si FaceBook si sa tina bateria mult si nici sa nu fie foarte fragil, pentru ca eu nu prea am grija de el…”
Cam asa era discursul fiecareia dintre noi. Alex ne-a intrebat exact ce feature-uri si aplicatii folosim, ce sisteme de operare ne plac mai mult, ce credem ca ni se potriveste mai mult si multe altele, de la stilul de viata, pana la cat vorbim la telefon. La final, ne-a dat fiecareia cate o sugestie. Am mers toate pe mana lui.
Eu m-am ales cu un iPhone 3G, pentru ca eram disperata dupa mail si internet. Designul mi se pare foarte frumos si finutz, asa cum mi-l doream. In plus, acum nu mai sunt nevoita sa imi caut prin geanta dupa casti, MP3player si handsfree, pentru ca le am pe toate intr-un singur item.
Si daca eu nu v-am convins ca am facut cea mai buna alegere posibil in ceea ce priveste furnizorul, poate le credeti pe colegele mele incantate!
Lidia:
“Eu am vrut Galaxy pentru ca eram dinainte fan Samsung pentru modelul lor de business, pentru ascensiune si inovatie. Galaxy e un super smart phone, tot of the top, care se misca repede, asa cum imi trebuie mie, care are sute si mii de aplicatii gratuite care imi hranesc si nevoile de zi cu zi si foamea de stiri din fashion. Si in plus, arata mega bine:)”
Alexandra:
“Mie imi place telefonul user friendly, cum ar veni prietenos total, pe care sa pot descarca aplicatii care sa-mi usureze viata sau macar sa mi-o faca mai fun, sa verific mailuri, sa gasesc strazile pe o harta…dar sa si pot urca o poza pe facebook:)
Baietii de la Telefoane Noi mi-au oferit mai multe optiuni de smartphone, dar fiind utilizatoare de MacBook alegerea a fost foarte facila.
Si m-am obisnuit sa-l incarc in fiecare seara, deci e ok :) ”
Raluca:
“iPHONE-utzul”, asa cum ii mai spun cateodata, este un fel de a 3-a mana, al 3-lea ochi, a 3-a ureche :) nu de alta, dar imi petrec 75% din timp cu el.
Este un mix de fun & business care imi permite si sa citeasc 5 conturi de email in acelasi timp si sa plantez cei mai frumosi morcovi in ferma Strumfilor. Ma ajuta si sa comunic cu cei mai importanti clienti, dar si sa ii fac bucuria nepotelei Maia de a se juca cu Talking Tom. Tot de pe telefon fac plati pentru furnizori prin cea mai prietenoasa aplicatie pt iPHONE, de la ING Bank si citesc cele mai noi carticele online de PR si marketing. Iar cei care ma cunosc cel mai bine stiu ca la mine in playlist gasesti mai degraba audiobookuri gen “Istoria romanilor pentru cei tineri, de Neagu Djuvara”, decat ultimele melodii ale vreunei trupe de moment.
Georgiana
“Imi doream un smartphone de peste un an cand am reusit intr-un final sa mi-l cumpar, din primul meu salariu (de om mare). Am ales un iPhone din cauza brandului, dar si din cauza aplicatiilor diverse si folositoare. Preferatele mele sunt cele care ma ajuta sa ma organizez mai usor: sa fac liste, sa-mi pun deadline-uri, sa verific mailurile, calendarul si sa-mi iau notite. Pe langa acestea, cel mai mult folosesc telefonul pentru a-mi verifica Facebook-ul si pentru a asculta muzica.”
Sorana:
“Stiam ca imi doresc un telefon cu touchscreen, de preferat un smartphone! Iar baietii de la Telefoane Noi au venit cu mai multe variante, in functie de ce imi doream eu. Alegerea nu a fost prea grea! M-am oprit la un iPhone! A fost dragoste la prima vedere! Si acum nu as trece la nici un alt telefon! E perfect pentru mine! Mai multe conturi de mail pe telefon, Facebook, o interfata super cute, cele mai dragute iconite, sute de aplicatii, de la Fruit Ninja, la Zara si H&M la iGo, Instragram si AccuWeather! Recunosc, am intampinat si cateva dificultati in relatia noastra! Dar am trecut peste! Nu as putea sa va descriu in amanunt caci nici eu nu stiu ce s-a intamplat. S-a rezolvat imediat cu un apel la Telefoane Noi!”
Ana:
“Am fost incantata cand am descoperit Telefoane Noi, pentru ca aveam nevoie de un telefon care sa mi se potriveasca si care sa ma ajute in fiecare zi. Am intalnit la Telefoane Shop unul dintre cei mai buni consultanti in domeniu, care in urma unei scurte conversatii amicale a venit cu raspunsul: “cel mai potrivit pentru tine, personalitatea si caracterul tau e un BlackBerry”. Nu eram 100% convinsa ca are dreptate dar m-am hotarat sa merg pe mana lui si nu am regretat! BlackBerry-ul meu e cel mai bun si ne intelegem perfect!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu