miercuri, 23 februarie 2011

iPhonw low-cost edition in progress...

Steve Jobs, aflat îconcediu medical, dar încă implicat în deciziile strategice ale companiei, vrea să folosească preţul de achiziţie mai scăzut pentru a creşte publicul ţintă şi a înfrana avântul de care se bucură telefoanele cu sistem de operare Android. 

"În loc să ţintească 25% din piaţa globală de telefonie mobilă, Apple s-ar bate pentru 100%", a spus un analist de la Needham & Co.

Cota Google din piaţa mondială de telefonie mobilă a crescut de 4 ori în al patrulea trimestru din 2010, ajungând la 32,9%. Apple are doar 16%, potrivit Canalys.

Apple a luat în calcul un preţ de vânzare de aproximativ 200 de dolari pentru noul iPhone low-cost, fără a mai obliga doritorii să încheie un abonament. Spre exemplu, iPhone 4 se vinde cu o sumă cuprinsă între 200 şi 300 de dolari, dar cu abonament pe doi ani cu un operator. 

Telefoanele mobile pe bază de Android se găsesc în ofertele operatorilor atât cu abonament, dar şi fără.

Deşi Apple plănuieşte să dezvăluie noul iPhone pe la mijlocul anului, introducerea acestuia pe piaţă ar putea fi întârziată sau chiar anulată. Compania dezvoltă deseori produse care rămân la stadiul de prototip.

Cum produce Apple iPhone-uri ieftine

Motivul pentru care Apple şi-ar permite să vândă noul iPhone la un preţ mai mic este deoarece piele din interior nu ar fi componente noi, ci componente deja dezvoltate şi introduse în actualul iPhone. Preţul componentelor obişnuieşte să scadă cu trecerea timpului, iar astfel Apple ar putea vinde mai ieftin pentru că ar produce mai ieftin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu