duminică, 13 martie 2011

Happy B'Day, o aplicatie gratuita care te poate scapa de o durere de cap

Eu sunt foarte uituc. Recunosc.
Dar, de cand cu iPhone, am ajund dependent de calendar si notificari care sa ma anunte de evenimente sau alte taskuri importante.
Zilele de nastere au ramas ultima frontiera necucerita.
Am in calendar familia si prietenii foarte apropiati, dar restul lumii lipseste si sincer nu am chef sa petrec cateva ore prin FaceBook sau alte resurse pentru a-i afla pe toti.
Aici intervine aplicatia Happy B'Day care face toate astea in locul tau.

Attached Image: IMG_1540.jpg
Attached Image: IMG_1538.jpg

Ea se va sincronza cu contul tau de FaceBook si va cauta prin contacte pentru a-si face baza de date locala a zilelor de nastere.
Din pacate pentru mine, eu le am in calendar, dar asta este deja problema mea :)
Cel mai util, aplicatia te va anunta despre eventuale zile de nastere la o ora presetata in ziua respectiva.
Aplicatia este gratuita si o puteti descarca de aici.

Iata inca cateva poze din aplicatie:

Attached Image: IMG_1539.jpg
Attached Image: IMG_1538.jpg
Attached Image: IMG_1537.jpg
Attached Image: IMG_1542.jpg
Attached Image: IMG_1540.jpg
Attached Image: IMG_1541.jpg

Sursa 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu